Poker Edge 5 Recenzie a diskusie

Pomocou programu Poker Edge je skoro ako podvádzanie v pokri - A je to tu!

Program Poker hrán

O tomto programe sa v poslednej dobe hlasno kvôli PokerStars, ktorá blokovala akcie tento soft na svojich stoloch. Dôvodom bola skutočnosť, že sa používa hráčov dosiahnuté i nespravodlivo veľkú výhodu nad ostatnými hráčmi pokeru. Našťastie Poker hrán 5 (posledná verzia) stále funguje skvele na väčšine pokrových herní v sieti. Keď vidíte, ako tento program funguje, budete biť v prsia, premýšľať o tom, prečo si to objavil až teraz. Môžete si objednať 5dniową súd, aby pochopili, čo mám na mysli.

Poker hrán 5 - ako to funguje?

Tam sú dve hlavné funkcie v Poker Edge, a všetko, čo sa šíri o "zhrnutie" informácií o jednotlivých hráčoch. Užívateľ získa kompletné informácie o štýle a tendencie jeho súperov. Prechádzať všetky nepriateľov skôr, než oni čakať príliš dlho na dobrý sadnúť pri pokerovom stole. Program tiež vám poradí, ako sa zbaviť je rýchlo peniaze! Kliknite sem a stiahnite si skúšobnú verziu Poker hrane! - >>> Informácie sa zobrazujú priamo na každého hráča. Okamžite budete môcť rozlíšiť FISH žraloka a uvidíte, aké správanie Dani hráčov dáva prednosť a akú stratégiu použiť v priebehu aukcie. Či hráč rád prudko zvýšiť nič? Alebo možno máte veľkú ruku rád, aby sa schoval? Stáva sa vám často blafuje, alebo čaká na šťastné kartou? Je to ako hrať sa s nima na týždeň a mal ich dobre vieme - a to len sa posadil k stolu. Máte tiež prístup k podrobným databázy pri danom hráčovi, ktorý obsahuje až 20 rôznych parametrov. To všetko je pre vás užitočné pri vytváraní niekoľko náročných rozhodnutí - vstúpiť a zabezpečiť ziskový zložiť Ninja ... Ak poznáte niečí slabosť, bude jednoduchšie pre vás, aby ho porazil!

Poker okraj - ďalšie funkcie

Existuje niekoľko veľmi dôležitých funkcií: Upozornenie: Môžete nastaviť budík, čo je užitočné, ak budete hrať na viacerých stoloch naraz. Alarm vás upozorní, ak doska ukazuje dátovú kartu alebo sa hromadí veľký hrniec. To vám umožní sústrediť sa na výhru a zároveň udržať prst na tepu. Kalkulačka Odds`ów Outs`ów: V dnešnej pokerovej matematiky je absolútna základ, a tým kalkulačka nikdy urobiť chybu pri stanovení percento jeho práv, a tým ušetriť veľa peňazí. Hľadám tabuľky: Namiesto plytvanie času hľadaním tabuľky s dobrým výkonom, dovoľte mi, aby som to pre vás program! Som naozaj rád Poker Edge a to aj napriek zákazu ju Pokerstarsie, stále môžeme ju použiť na väčšine lokalít (pozri strane softvéru, kde konkrétne). K dispozícii je ako už bolo uvedené 5dniowa trial - ktorý Vám umožní zoznámiť sa s touto úžasnou program. Ja vám zaručiť, že Váš nákup sa vráti veľmi rýchlo vďaka ziskom, ktoré budú používať tento firmware. Je to naozaj stojí za to investovať do jeho nákupu.