Holdem Manager 2 - Recenzie a diskusie

Holdem Manager 2 - je veľmi moderný a univerzálny pokerové programy, ktoré existujú, sa hovorí - ty nie si skutočný poker mlynček, ak nechcete používať žiadny softvér. Aj keď to nie je skutočne nutné na určitú úroveň hry, potom to môže byť užitočné pri budovaní mindset sa vstupné bankroll na novú, vyššiu úroveň. Preto mi dovoľte, aby som vám predstavil Holdem Manager 2 (HM2) - je jedným z najmodernejších a všestranné pokerových programov, ktoré existujú.

Holdem Manager 2 - Kľúčové vlastnosti

Najdôležitejšou funkciou je zachrániť HM2 rúk počas hry. História ruka sa zbierajú v reálnom čase a uložené v databáze. To môže tiež byť importované. Použitie dát z HM2, môžete analyzovať svoju vlastnú hru, vidieť silné a zistené nedostatky. To vám pomôže sledovať váš postup a ovládať bankroll. Každá ruka je možné prehrávať pomocou vstavaného Replayer. Samozrejme, že jednou z hlavných funkcií HM2 počíta rôzne štatistické ukazovatele, na základe údajov z vašej hry. ., O hre a súperovi základe HM2 vám ponúka stovky štatistických údajov, ktoré môžu byť zobrazené v rôznych formách: tabuliek, grafov, diagramov a tak ďalej HM2 umožňuje selektívne analyzovať hernej histórie - pomocou prednastavených filtrov. Napríklad si môžete zvoliť zobrazenie iba štatistiky tých obchodov, kde ste hrali 3-bet pred flopom. Takže ak viete, že vaše slabé miesta, môže byť obmedzený na prípady, v ktorých manifeste vidieť, ako majú vplyv na výsledky. HM2 skvele aj pri veľmi veľké množstvo dát, a pomocou rôznych možností, ktoré ponúka softvér, môžete ľahko nájsť niečo, čo potrebujete z databázy rúk, analyzovať takmer všetkými možnými spôsobmi a vidieť výsledky v podobe, ktorá vám vyhovuje najlepšie.

Heads-up display, alebo HUD, je funkcia, ktorá z pokerový softvér je tak populárny. Jedná sa o najčastejšie používané funkcie a použitie, dáva najväčší prospech z týchto programov. HM2 HUD štatistiky vám ukáže výber oponentov, ktoré máte pri stole odmietol v softvéri - pochádzajú z histórie hier v databáze a vloženie dát stále aktuálne hru. HUD môže byť konfigurovaný spôsobom, ktorý je pre vás to pravé: vybrať konkrétne štatistiky a formu, v ktorej budú predložené (farby, veľkosť, umiestnenie). Existuje naozaj veľa možností, a vždy si ich môžete rýchlo zmeniť podľa svojich potrieb. Pri pokuse HUD prvýkrát, to môže vyzerať ako príliš veľa informácií, to spôsobiť rozpaky. Zvyknúť si zobraziť štatistiky v reálnom čase a vyhodnotenie hrá súpera na základe ukazovateľov, ale to nebude trvať dlho. Pri správnej voľbe štatistiky HUD bude schopný predvídať rozhodnutia súperovi k záveru, ich vývoj, určiť rozsah a vedenie typ hry. Okrem toho môžete tiež prezerať vlastné štatistiky HUD-ZIE, ktoré môžu tiež pomôcť zlepšiť svoju vlastnú hru.

Niektoré pokerové programy, ktoré sú k dispozícii ako samostatné aplikácie, sú tiež zahrnuté ako voliteľných programov v HM2. Môžete nainštalovať a používať ich spoločne s HM2 - rovnaký s prevádzkou jedného programu, môžete získať výhodu málo. Pre multi-TableRow TableNinja je druhé meno po mene matky a povinné použitie v HM2. Umožňuje automatizáciu určitých opakujúcich sa akcií, priradiť predvolené hodnoty stávok a konfigurovať hot-Keye - takže tempo sa stáva rýchlejšie, môžete hrať viac stolov a zvýšiť svoju výhru mieru. SNG hráči na pomerne dlhú dobu už vieme SitNGo Wizard, ktorý je teraz k dispozícii aj v HM2. Hlavnou funkciou tejto aplikácie je ukázať svoje EV rozsahy proti súperovi. Sprievodca SitNGo učí, ako užitočnejšie hrať SNG. NoteCaddy je program, ktorý automaticky vytvárať poznámky - bude doložené významné podiely konkurentov a identifikovať vzorce správania. Avšak, môžete prispôsobiť NoteCaddy vám vyhovuje, a nastavte ju na nahrávanie iba informácie, ktoré potrebujete. Nájdenie správnej tabuľky už nebude problém, ak používate HM2 Tabuľka skenera. Táto aplikácia robí, čo je v názve - testuje pokerovú lobby, uvádza podrobné informácie o tabuľky a štatistiky hráčov, takže si môžete vybrať tabuľky, kde máte najväčšiu výhodu. Leak Buster prehľadá databázu a pomôcť identifikovať činnosti alebo vzory v hre, ktoré vás bude stáť čo najviac peňazí. Program má zoznam definovaných bodov, ktoré môžu byť potenciálne slabý a hľadať, či sa opakujú v kontinuálnym spôsobom v hernej histórii. Tilt Breaker prichádza na pomoc tým, ktorí sa bezohľadný akcie tiltując. Pomocou tejto aplikácie budete menej pravdepodobné, že tiltował a ľahkomyseľne plytvať chips - tak to bude minimalizovať svoje straty, ktoré vyplývajú z psychologických dôvodov.

Podpora pokrové herne

HM2 podporuje všetky populárne pokerové siete a nezávislých pokerových herní. Je potrebné poznamenať, že sú k dispozícii na konkrétnom siete nie všetky možnosti.