Poker Edge 5 - recenze programu pro profesionály

Pomocí programu Poker Edge je skoro jako podvádění v pokeru - A je to tady!

Program Poker hran

O tomto programu se v poslední době hlasitě kvůli PokerStars, která blokovala akce tento soft na svých stolech.Důvodem byla skutečnost, že se používá hráče dosaženo i nespravedlivě velkou výhodu nad ostatními hráči pokeru. Naštěstí Poker hran 5 (poslední verze) stále funguje skvěle na většině pokerových heren v síti. Když vidíte, jak tento program funguje, budete bít v prsa, přemýšlet o tom, proč jsi to objevil až teď. Můžete si objednat 5dniową soud, aby pochopili, co mám na mysli.

Poker hran 5 - jak to funguje?

Tam jsou dvě hlavní funkce v Poker Edge, a vše, co se šíří o "shrnutí" informací o jednotlivých hráčích. Uživatel získá kompletní informace o stylu a tendence jeho soupeřů. Procházet všechny nepřátele dříve, než oni čekat příliš dlouho na dobrý sednout u pokerového stolu.Program také vám poradí, jak se zbavit je rychle peníze! Klikněte sem a stáhněte si zkušební verzi Poker hraně! - >>> Informace se zobrazují přímo na každého hráče. Okamžitě budete moci rozlišit fisha žraloka a uvidíte, jaké chování Dani hráčů dává přednost a jakou strategii použít v průběhu aukce. Zda hráč rád prudce zvýšit nic? Nebo možná máte velkou ruku rád, aby se schoval? Stává se vám často blafuje, nebo čeká na šťastné kartou? Je to jako hrát si s nima na týden a měl jejich dobře víme - a to jen se posadil ke stolu. Máte také přístup k podrobným databáze při daném hráči, který obsahuje až 20 různých parametrů. To vše je pro vás užitečné při vytváření několik obtížných rozhodnutí - vstoupit a zajistit ziskový složit Ninja ... Pokud znáte něčí slabost, bude snazší pro vás, aby ho porazil!

Poker okraj - další funkce

Existuje několik velmi důležitých funkcí: Upozornění: Můžete nastavit budík, což je užitečné, pokud budete hrát na více stolech najednou.Alarm vás upozorní, pokud deska ukazuje datovou kartu nebo se hromadí velký hrnec. To vám umožní soustředit se na výhru a zároveň udržet prst na tepu. Kalkulačka Odds`ów Outs`ów: V dnešní pokerové matematiky je absolutní základ, a tím kalkulačka nikdy udělat chybu při stanovení procentní podíl svých práv, a tím ušetřit spoustu peněz. Hledám tabulky: Namísto plýtvání času hledáním tabulky s dobrým výkonem, dovolte mi, abych to pro vás program! Jsem opravdu rád Poker Edge a to i přes zákaz ji Pokerstarsie, stále můžeme ji použít na většině lokalit (viz straně softwaru, kde konkrétně). K dispozici je jak již bylo uvedeno 5dniowa trial - který Vám umožní seznámit se s touto úžasnou program. Já vám zaručit, že Váš nákup se vrátí velmi rychle díky ziskům, které budou používat tento firmware. Je to opravdu stojí za to investovat do jeho nákupu.