Pokerstars recensie

PokerStars is de grootste dienst aanbieden van online poker voor een lange tijd. Tijdens de piekuren, het verkeer van meer dan 220.000 spelers is drie keer groter dan zijn naaste concurrenten! Er is een reden dat de dominantie en populariteit - perfect Sotf, een enorme selectie van games en de beste beloningen en bonussen, die over het hele web. Pokerstars gaat de zegetocht in 2017 - zou het aanraden aan iedereen die serieus denken over poker online nu!

PokerStars staat bekend om zijn enorme gegarandeerde toernooien. Het beste van alles, deze toernooien kunt u vrijwel elke dag te spelen, want het aanbod is zo gevarieerd. De belangrijkste toernooien zijn, echter op zondag (bekend als de "Sunday Majors"), en de meest populaire zijn de Sunday Million en zondag Storm. De eerste is een kans voor het geld dat je leven zal veranderen (je kan bevorderen meerdere satellieten - de keuze is geweldig), en de tweede is een kans om te wisselen $ 11 zelfs in de tienduizenden. PokerStars is ook bekend uit de SCOOP en WCOOP cycli, waar potten bereiken bijna kosmische proporties. Spelers trekt ook een grote VIP Club. Samen met het krijgen VPP, kunnen spelers gaan naar steeds hogere niveaus van klantloyaliteit, wat natuurlijk bieden tal van voordelen. Maal je kunt krijgen cash bonussen (Star Awards), spelen in de toernooien voor de verschillende niveaus (wat te denken van driemaandelijkse freeroll voor het hoogste niveau, waar de prijs is een miljoen dollar?) Of door middel van uitdagende levels van punten, vechten voor Milestone Awards. De hoogste status (Supernova en Supernova Elite) zijn nog meer voordelen en tot 63% rendement!

Wanneer je voor het eerst ziet de lobby Pokerstars`a je geschokt. Er zijn duizenden tafels, tenzij alle mogelijke variëteiten van games, inzetten en moeilijkheidsgraden. Uiteraard NL Holdem is de meest populaire, vlak achter PL Omaha en Omaha Hi-Lo. U vindt ook 7 Card Stud, Stud Hi-Lo, Razz Poker speciaal geselecteerd en gemengd Poker. Zoom Poker - pokerstarsObok gewone tafels, PokerStars biedt ook een originele nieuwigheid - Zoom Poker. Het is een netwerk van cash game tafels, waar de spelers na elke hand de bijbehorende verandering willekeurig de locatie - of gewoon naar de nieuwe tabel. U kunt meer lezen over Zoom Poker lezen door hier te klikken. Toernooien bij PokerStars genieten enorme populariteit. Van die van de ingang voor $ 1 - aan de beroemde Sunday Million - dit alles vindt u alleen bij Pokerstars. De dienst biedt dus veel variatie en gegarandeerde toernooien die vrijwel de hele tijd begint wat nieuwe event. Nieuwe spelers krijgen een ticket voor een freeroll met een gegarandeerde prijzenpot van $ 200.000 op! Zoals je kunt raden, zijn SNG toernooien geheven. Dit bedrag van potentiële tegenstanders is een uitstekende gelegenheid om je bankroll op te bouwen. Een interessante behandeling is op zijn plaats aan iedereen bekend variant SNG toernooien te zetten - Dubbele of Nothnig - nieuws heet Fifty50. Voor meer details zie pagina Pokerstars.

Pokerstars Review - bonussen en promoties

Nieuwe spelers kunnen rekenen op een driedelige welkomstbonus. In totaal is het 100% tot $ 600 - en dit is slechts het begin genoegens die u daar te wachten staan. Zie hoe te registreren om te kunnen profiteren van de 3-fase bonus: Download de software en registreer een nieuwe account aan. Selecteer - Affiliate Marketing Code uit de lijst - Waar heb je ons te vinden. Uiterst kosteneffectief en genereuze loyaliteit systeem wordt ook wel in dit geval, de PokerStars VIP Club. Voor het spelen voor echt geld krijg je punten, die je kunt inwisselen voor prijzen, bonussen, kaartjes voor toernooien, of simpelweg het kopen van verschillende dingen aangeboden in de winkel online te verdienen. Hiervoor heb je de non-stop zelfs gebombardeerd met eindeloze promoties - om het bot te zeggen, het hele netwerk is geen betere plek om je bankroll op te bouwen! De twee hoogste VIP-status op PokerStars Supernova en Supernova Elite. Ten eerste, het biedt een rendement van 28-52% commissie die u betaald. Als je een level omhoog naar het hoogste niveau, kan uw terugbetaling te bereiken van 57 tot maar liefst 63% rakeback.

Pokerstars Recensie - software, glijbaan en veiligheid

Naar mijn mening, zachte Pokerstars is gewoon de beste. De dienst biedt versies voor PC, Mac, Android, iPad en iPhone, die gepersonaliseerd kunnen worden op verschillende manieren. Ten aanzien van de glijbaan - is zeer behulpzaam en beschikbaar. Als voor de veiligheid - hoef je niet veel te zeggen. De grootste poker site verzorgt hij als geen ander. Pokerstars doet een geweldige job op elk gebied - er is geen twijfel dat na verloop van tijd zal het zelfs groeien in populariteit.

Pokerstars - Samenvatting

Pokerstars is uitgegroeid tot een eenzame leider, omdat hun aanbod is voor spelers van alle niveaus. Als je serieus na te denken over het verhogen van uw poker vaardigheden, een account bij Pokerstars is een absolute noodzaak. Dankzij de beste software wachlarzowi enorme games en de grootste bonussen en promoties - Pokerstars laat de concurrentie ver achter zich.