Holdem Manager 2 - recensie

Holdem Manager 2 - is de meest moderne en veelzijdige poker programma's die er bestaan ​​is een gezegde - je bent geen echte poker molen als je geen software te gebruiken. Hoewel dit niet echt noodzakelijk om een bepaald spel, dan kan het nuttig gebouw mindsetu de ingang bankroll een nieuw, hoger niveau. Daarom laat ik u kennismaken met Holdem Manager 2 (HM2) - is een van de meest moderne en veelzijdige poker programma's die er bestaan​​.

Holdem Manager 2 - Belangrijkste kenmerken

De belangrijkste functie is om HM2 handen te besparen tijdens je spel. Hand geschiedenis in real time verzameld en opgeslagen in de database. Het kan ook worden geïmporteerd. Met behulp van gegevens uit de HM2, kunt u uw eigen spel te analyseren, zien de sterke punten en tekortkomingen. Het helpt u bij het bijhouden van uw vooruitgang en de controle van de bankroll. Elke hand kunnen worden afgespeeld met behulp van de ingebouwde Replayer. Uiteraard, een van de belangrijkste functies van HM2 rekent diverse statistische indicatoren, gebaseerd op de data van je spel. . Gebaseerd op het spel en je tegenstanders, HM2 biedt u honderden statistieken die ook kan worden weergegeven in verschillende vormen: tabellen, grafieken, diagrammen etc. HM2 kunt u uw spel geschiedenis selectief te analyseren - met behulp van vooraf ingestelde filters. Bijvoorbeeld, kunt u ervoor kiezen om alleen de statistieken van die deals waar je 3-bet preflop gespeeld tonen. Dus als je weet dat je zwakke punten, kan worden beperkt tot situaties waarin het manifest is om te zien hoe ze de resultaten beïnvloeden. HM2 doet het geweldig, zelfs met een zeer grote hoeveelheid gegevens, en het gebruik van een verscheidenheid aan opties die de software biedt, kunt u gemakkelijk alles wat je nodig hebt van de database handen vinden, te analyseren in bijna elke mogelijke manier en zie de resultaten in een vorm die het beste bij u past.

Heads-up display, of HUD, is een functie die maakte de poker software is zo populair. Het is de meest gebruikte functies en goed gebruikt, geeft het meest profiteren van dergelijke programma's. HM2 HUD statistieken tonen u de selectie van de tegenstanders, die je hebt op de tafel afgewezen in software - ze komen uit de geschiedenis van games in de database en de toegevoegde gegevens nog steeds actueel spel. HUD kan worden geconfigureerd op een manier die geschikt is voor u: kies specifieke statistieken en de vorm waarin zal worden gepresenteerd (kleuren, grootte, locatie). Er zijn heel veel mogelijkheden en je kunt altijd snel uw voorkeuren te wijzigen. Wanneer u probeert HUD voor de eerste keer, kan het lijken te veel informatie, die oorzaak verlegenheid. Wennen aan real-time statistieken en evaluatie speelt rivalen aan de hand van de indicatoren zien, maar het zal niet veel tijd in beslag nemen. Met de juiste selectie van statistieken HUD in staat zal zijn om de beslissingen van je rivalen te voorspellen hun trends concluderen, identificeren van de omvang en het begeleiden van het type spel. Daarnaast kunt u ook de HUD-Zie eigen statistieken, die ook kan helpen om je eigen spel te verbeteren bekijken.

Verschillende poker programma's die beschikbaar zijn als afzonderlijke toepassingen zijn, zijn ook opgenomen als optionele programma's in HM2. U kunt installeren en gebruiken, samen met HM2 - hetzelfde met het runnen van een programma, krijgt u het voordeel van een paar. Voor multi-TableRow TableNinja is de tweede naam achter de naam van de moeder en de verplichte toepassing in HM2. Stelt de automatisering van bepaalde repetitieve handelingen, wijs een standaard waarde inzetten en configureren hot-keye - dus het tempo sneller wordt, kunt u meer tafels te spelen en het verhogen van uw winstpercentage. SNG spelers voor een heel lange tijd al weet SitnGo Wizard, die is nu ook beschikbaar in HM2. De belangrijkste functie van deze applicatie is om je EV bereik tegen rivalen te tonen. SitnGo Wizard leert hoe u meer winstgevend te spelen SNG's. NoteCaddy is een programma om automatisch notities maken - zal worden gedocumenteerd aanzienlijke marktaandelen van concurrenten en identificeren van gedragspatronen. U kunt echter aanpassen NoteCaddy u liever en zet deze op alleen de informatie die je nodig hebt op te nemen. Het vinden van de juiste tabel zal niet langer een probleem zijn als je de HM2 Table Scanner gebruiken. Deze applicatie doet wat is in een naam - scant de poker lobby, geeft gedetailleerde informatie over de tabellen en statistieken van spelers, dus je kunt de tafels, waar je het grootste voordeel te selecteren. Leak Buster scant uw database en helpen bij acties of patronen in het spel dat u het meeste geld kosten te identificeren. Het programma heeft een lijst met gedefinieerde plekken die kunnen worden potentieel zwak en kijken, of ze worden herhaald in een continue wijze in je game geschiedenis. Tilt Breaker gaat om de hulp van de mensen die onbezonnen acties tiltując nemen. Met behulp van deze applicatie zul je minder kans om tiltował en roekeloos verspild chips - dus het zal je verliezen, die het gevolg zijn van psychologische redenen te minimaliseren.

Ondersteuning poker rooms

HM2 ondersteunt alle populaire poker netwerken en onafhankelijke pokerrooms. Opgemerkt zij echter dat niet alle opties op specifieke netwerken.