Poker Edge 5 anmeldelser

Bruge programmet Poker Edge er næsten som snyd i poker - og det er det!

Program Poker Edge

Om dette program blev for nylig højt grundet en PokerStars, som blokerede virkningen af ​​denne bløde på deres borde. Grunden til dette var, at det bruger spillerne opnåede selv uretfærdigt stor fordel i forhold til andre pokerspillere. Heldigvis Poker Edge 5 (den nyeste version) stadig virker fint på de fleste pokersider i netværket. Når du se, hvordan dette program virker, vil du slå hans bryst, tænker hvorfor du opdagede det først nu. Du kan bestille 5dniową forsøg at forstå, hvad jeg mener.

Poker Edge 5 - hvordan fungerer det?

Der er to primære funktioner i Poker Edge, og alt spreder om "opsummering" af oplysninger om de enkelte spillere. Brugeren får fuldstændige oplysninger om stil og tendens til sine rivaler. Gennemset alle de fjender, før de venter for længe på en god sidde ved pokerbordet. Programmet vil også fortælle dig, hvordan du fratage dem hurtige penge! Klik her for at downloade prøveversionen af Poker Edge! - >>> Oplysningerne vises direkte på hver spiller. Umiddelbart vil du være i stand til at skelne fisha Shark og se hvilken adfærd Dani spillere foretrækker, og hvilken strategi brug under auktionen. Hvorvidt spilleren kan lide at kraftigt raise med ingenting? Eller måske har du en god hånd kan lide at lure? Har du ofte bluffe, eller venter på en lykkelig kort? Det er ligesom at lege med disse fyre i en uge og havde deres godt ved - og det sad bare ned til bordet. Du har også adgang til en detaljeret database given spiller, som indeholder op til 20 forskellige parametre. Alt dette er nyttigt for dig i at gøre en række vanskelige beslutninger - for at komme ind og sikre profitabel Fold ... Når du kender nogen svaghed, vil det være lettere for dig at besejre ham!

Poker Edge - yderligere funktioner

Der er et par meget vigtige funktioner: Bemærkninger: Du kan indstille en alarm, nyttigt, hvis du spiller på flere borde på samme tid. Alarmen vil underrette dig, hvis bestyrelsen viser datakort eller akkumulerer en stor gryde. Dette vil give dig mulighed for at fokusere på at vinde penge, og samtidig holde fingeren på pulsen. Lommeregner Odds`ów Outs`ów: I dagens poker matematik er et absolut grundlag, og lommeregneren vil aldrig gøre således en fejl ved fastsættelsen af ​​procentdelen af ​​deres muligheder og dermed spare en masse penge. Leder tabeller: I stedet for at spilde tid på udkig efter borde med gode resultater, så lad mig gøre det for dig programmere! Jeg elsker virkelig Poker Edge og trods forbyde det på Pokerstarsie, kan vi stadig bruge det på de fleste af de steder (se softwaren side, hvor specielt). Der er som tidligere nævnt 5dniowa retssag - som vil give dig mulighed for at blive fortrolig med dette fantastiske program. Jeg garanterer, at dit køb vil vende tilbage meget hurtigt takket være gevinster, vil ved hjælp af denne firmware. Det er virkelig værd at investere i sit køb.