Holdem Manager 2 - Anmeldelse

Holdem Manager 2 - er de mest moderne og alsidige poker programmer, der findes, er en talemåde - du er ikke en rigtig poker kværn hvis du ikke bruger noget software. Selvom dette ikke er nødvendigt at benytte et vist niveau af spil, så kan det være nyttigt i opbygningen mindsetu med posten bankroll til et nyt, højere niveau. Derfor, lad mig introducere dig til Hold'em Manager 2 (HM2) - er et af de mest moderne og alsidige poker programmer, der findes.

Holdem Manager 2 - Nøglefunktioner

Den vigtigste funktion er at spare hm2 hænder under dit spil. Hånd historie opsamles i realtid og gemmes i databasen. Det kan også importeres. Ved hjælp af data fra HM2, kan du analysere dit eget spil, se styrker og konstaterede mangler. Det hjælper dig med at holde styr på dine fremskridt og kontrollere bankroll. Hver hånd kan spilles ved hjælp af den indbyggede Replayer. Naturligvis en af ​​de vigtigste funktioner i HM2 tæller forskellige statistiske indikatorer, der bygger på data fra dit spil. . Baseret på spillet og dine modstandere, HM2 giver dig hundredvis af statistikker, der også kan vises i forskellige former: tabeller, grafer, diagrammer og så videre HM2 giver dig mulighed for selektivt at analysere dit spil historie - ved hjælp af forudindstillede filtre. For eksempel kan du vælge kun at vise statistikkerne for de tilbud, hvor du spillede 3-bet preflop. Så hvis du kender dine svagheder, kan begrænses til situationer, hvor den åbenbart at se, hvordan de påvirker resultaterne. HM2 gør store selv med en meget stor mængde data, og ved hjælp af en bred vifte af muligheder, der tilbyder software, kan du nemt finde noget, du har brug for fra databasen hænder, analysere det i næsten enhver mulig måde og se resultaterne i en form, der passer dig bedst.

Heads-up display, eller HUD, er en funktion, der gjorde poker software er så populært. Det er de mest brugte funktioner og anvendes korrekt, giver mest gavn af sådanne programmer. HM2 HUD statistik vil vise dig udvalg af modstandere, som du har ved bordet afvist i software - de kommer fra historien om spil i databasen og tilføjes data stadig nuværende spil. HUD kan konfigureres på en måde, der er rigtige for dig: vælge bestemte statistikker og i hvilken form der skal fremlægges (farver, størrelse, placering). Der er virkelig mange muligheder, og du kan altid hurtigt ændre dine præferencer. Når du forsøger HUD for første gang, kan det se ud for meget information, der forårsager forlegenhed. Vænne sig til at se real-time statistik og evaluering spiller rivaler på grundlag af indikatorer, men det vil ikke tage meget tid. Med korrekt valg af statistikker HUD vil være i stand til at forudsige de beslutninger, dine rivaler afslutte deres tendenser, identificere omfanget og vejlede den type spil. Derudover kan du også se de HUD-zie egne statistikker, som også kan hjælpe til at forbedre dit eget spil.

Flere poker-programmer, der er tilgængelige som separate applikationer, er også inkluderet som ekstra programmer i HM2. Du kan installere og bruge dem sammen med HM2 - det samme med at køre et program, får du gavn af et par stykker. For multi-TableRow TableNinja er det andet navn efter navnet på moderen og den obligatoriske anvendelse i HM2. Muliggør automatisering af bestemte gentagne bevægelser, tildele en standardværdi indsatser og konfigurere hot-Keye - så tempoet bliver hurtigere, kan du spille flere tabeller og øge din gevinst sats. SNG spillere i ganske lang tid allerede kender SitnGo guiden, som nu også fås i HM2. Den vigtigste funktion af denne ansøgning er at vise dine EV intervaller mod rivaler. Guiden SitnGo lærer hvordan man mere rentabelt at spille SNGs. NoteCaddy er et program til automatisk at oprette noter - vil blive dokumenteret betydelige andele af rivaler og identificere adfærdsmønstre. Men kan du tilpasse NoteCaddy du foretrækker, og sæt den blot at registrere de oplysninger, du har brug for. At finde det rigtige bord vil ikke længere være et problem, hvis du bruger HM2 Tabel Scanner. Denne applikation gør hvad er et navn - scanner pokerlobbyen, præsenterer detaljeret information om tabeller og statistikker af spillere, så du kan vælge de tabeller, hvor du har størst fordel. Leak Buster scanner din database og hjælpe med at identificere handlinger eller mønstre i spillet, der koster dig flest penge. Programmet har en liste over definerede pletter, der kan være potentielt svage og ser, om de er gentaget i en kontinuerlig måde i dit spil historie. Tilt Breaker kommer til hjælp af dem, der tager forteelser handlinger tiltując. Ved hjælp af dette program, du vil være mindre tilbøjelige til at tiltował og hensynsløst spildt chips - så det vil minimere dine tab, som skyldes psykologiske årsager.

Support pokerrum

HM2 understøtter alle populære poker netværk og uafhængige pokerrum. Det skal dog bemærkes, at ikke alle funktioner er tilgængelige på specifikke netværk.